.:Харесва ли Ви?:.

ДЛЪЖНОСТНА ХАРАКТЕРИСТИКА на длъжността УПРАВИТЕЛ НА ХОТЕЛ

ДЛЪЖНОСТНА ХАРАКТЕРИСТИКА на длъжността

УПРАВИТЕЛ НА ХОТЕЛ

Клас по НКПД: 1. ПРЕЗИДЕНТ, ЗАКОНОДАТЕЛИ, ВИСШИ СЛУЖИТЕЛИ И РЪКОВОДИТЕЛИ
Код по НКПД: 13153013

I. ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ
1. Ръководи и организира цялостната дейност по посрещане, настаняване и обслужване на клиентите.
2. Ръководи и организира своевременното и в необходимото количество доставяне на необходимия постелочен инвентар, хав­лиени, козметични изделия и хигиенни препарати.
3. Контролира качеството на предлаганите услуги на клиен­тите.
4. Организира и контролира извършването на ремонти, ре­конструкция и модернизация на хотела.
5. Проучва рекламациите на клиентите за обслужването в хо­тела и взима мерки за отстраняване на допуснатите слабости и на­рушения.
6. Контролира и организира оперативните финансово-стопан-ски резултати, хотелската и ресторантьорска дейност и прави пред­ложение за подобряването им.
7. Утвърждава графиците за работа на персонала в хотела и провежда оперативни съвещания, свързани с технологията на об­служването и организацията на работа.
8. Прави предложения за назначаването, освобождаването и разстановката на персонала и за включването му в курсове за по­вишаване на квалификацията.
9. Контролира функционирането на системите за сигурност и противопожарна безопасност.
10. Контролира състоянието на финансовата отчетност на раз­личните работни места.
11. Провежда рекламна и маркетингова дейност за осигуря­ване по-пълно използване на обектите в хотела.
12. Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свърза­ни с длъжността.

II. ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ, ПРИСЪЩИ ЗА ДЛЪЖНОСТТА
1. Отговаря за опазване имуществото на хотела.
2. Носи отговорност за реда и финансовата дисциплина в хо­тела.
3. Отговаря за безопасността на работа на съоръженията и за противопожарната безопасност в хотела.

III. ОРГАНИЗАЦИОННИ ВРЪЗКИ И ВЗАИМООТНОШЕНИЯ
1. Длъжността е пряко подчинена на изпълнителния дирек­тор на предприятието.
2. При изпълнение на длъжността се осъществяват организа­ционни връзки и взаимоотношения с персонала на хотела и с кли­ентите.
3. Осъществява контакти с ръководители и специалисти от туроператорски фирми от страната и чужбина.

IV. НЕОБХОДИМА КОМПЕТЕНТНОСТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
1. Трябва да знае:
а) нормативните актове, свързани с изискванията към обек­тите за подслон и хранене, тяхното категоризиране и лицензиране;
б) количествените и качествени показатели и нормативи, ус­тановени за различните обекти за подслон и хранене;

в) нормативните актове по здравословни и безопасни усло­вия на труд, за противопожарна безопасност, за системите за си­гурност и охрана и за застраховане;
г) компютърните системи за управление и организация на хотелската и ресторантьорската дейност.

V. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
1. Образование: висше, свързано с туризма, с образователно-квалификационна степен „специалист по...".
2. Друга квалификация: работа с компютър, владеене писме­но и говоримо на английски език и на още един чужд език.
3. Професионален опит: над 3 години трудов стаж по специ­алността.

Първия Български Бутон за споделяне

0 Responses

Aukro.bg
Follow us on Twitter