ДЛЪЖНОСТНА ХАРАКТЕРИСТИКА на длъжността
ПИКОЛО
Клас по НКПД: 5. Персонал, зает с услуги на населението, търговията и охраната
Код по НКПД: 51211006
I. ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ
1. Пренася багажи на клиентите при пристигане от превозното средство до стаите и обратно при заминаване.
2. Придружава клиентите до стаите и ги запознава със системите за сигурност, и начина на използване инсталациите и съоръженията в стаята.
3. Изпълнява услуги в сградата на хотела като връчване на съобщения, пакети, букети, поща и преса.
4. При желание на клиентите повиква такси и съхранява багажа им.
5. Осигурява колички за багаж по стаите и прибира количките от паркинга.
6. Осигурява информация и упътва клиентите за търсени от тях обекти.
7: Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.
II. ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ, ПРИСЪЩИ ЗА ДЛЪЖНОСТТА
1. Отговаря за качеството на посрещането и настаняване на клиентите.
2. Носи отговорност при настъпили вреди от изчезнал багаж по негова вина.
III. ОРГАНИЗАЦИОННИ ВРЪЗКИ И ВЗАИМООТНОШЕНИЯ
1. Длъжността е пряко подчинена на управителя на хотела.
2. При изпълнение на длъжността се осъществяват организационни връзки и взаимоотношения с портиерите, администраторите и клиентите.
IV. НЕОБХОДИМА КОМПЕТЕНТНОСТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
1. Трябва да знае:
а) правилата за посрещане и настаняване;
б) реда и изискванията за извършване на пренос на товар;
в) нормативните изисквания за безопасност на труда.
V. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
1. Образование: средно.
2. Друга квалификация: добро владеене на английски език.
3. Професионален опит: над 1 година трудов стаж по специалността, а при липса на такъв - трудов договор със срок за изпитване.
ПИКОЛО
Клас по НКПД: 5. Персонал, зает с услуги на населението, търговията и охраната
Код по НКПД: 51211006
I. ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ
1. Пренася багажи на клиентите при пристигане от превозното средство до стаите и обратно при заминаване.
2. Придружава клиентите до стаите и ги запознава със системите за сигурност, и начина на използване инсталациите и съоръженията в стаята.
3. Изпълнява услуги в сградата на хотела като връчване на съобщения, пакети, букети, поща и преса.
4. При желание на клиентите повиква такси и съхранява багажа им.
5. Осигурява колички за багаж по стаите и прибира количките от паркинга.
6. Осигурява информация и упътва клиентите за търсени от тях обекти.
7: Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.
II. ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ, ПРИСЪЩИ ЗА ДЛЪЖНОСТТА
1. Отговаря за качеството на посрещането и настаняване на клиентите.
2. Носи отговорност при настъпили вреди от изчезнал багаж по негова вина.
III. ОРГАНИЗАЦИОННИ ВРЪЗКИ И ВЗАИМООТНОШЕНИЯ
1. Длъжността е пряко подчинена на управителя на хотела.
2. При изпълнение на длъжността се осъществяват организационни връзки и взаимоотношения с портиерите, администраторите и клиентите.
IV. НЕОБХОДИМА КОМПЕТЕНТНОСТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
1. Трябва да знае:
а) правилата за посрещане и настаняване;
б) реда и изискванията за извършване на пренос на товар;
в) нормативните изисквания за безопасност на труда.
V. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
1. Образование: средно.
2. Друга квалификация: добро владеене на английски език.
3. Професионален опит: над 1 година трудов стаж по специалността, а при липса на такъв - трудов договор със срок за изпитване.